pondělí 4. dubna 2016

Sushi párty :-)

Miluju ryby, všechny mořské potvory, sushi a deskové hry. A v kombinací s příjemnou rodinnou společností je to ideálně strávený páteční večer :-). Sushi dělám teprve pár měsíců. Vždycky jsem si koupila krabičku v Lídlu (mimochodem v Lídlu mají luxusní sushi za parádní cenu) nebo jsme si zašli na sushi někdě ven. Ale co je doma, to se počítá miláčku, takže jsem začala "šudlat" sushi i doma (mimochodem děkuji kamarádovi Bubovi za praktickou ukázku) a je pravda, že není nic lepšího, než si všechno udělat sám, aspoň člověk ví, co pak do sebe nasouká a v případě sushi, jsem jako bezedná studna :-D. Ačkoliv pro mě, jako ne úplně trpělivého člověka, je výroba vždycky jako peklo na zemi. Ale ten výsledek za to potom myslím stojí. Na páteční sushi párty jsem zase trošku zaexperimentovala a nědělala takovou tu klasiku, ale přidala zase i něco navíc :-). Mimochodem salát z řas je tedy koupený v Sushi Miomi restaurant a je nejlepšíííí :-)
 
 
Nigiri sushi s lososem čisté, Maki sushi s krabími tyčinkami, avokádem


Nigiri sushi s lososem a zakysanou smetanou s koprem a citrónem, koprové rolls s lososem a zakysanou smetanou s koprem a citrónem


Maki krabí tyčinky,losos, avokádo a krevety, rolls s avokádem, lososem a krevetkami obalované v červeném kaviáru

Žádné komentáře:

Okomentovat